Výrobci

Vše o nákupu

Josef Mrlina - EMONT, Nádražní 412, 757 01 Valašské Meziříčí, provozní doba, PO - PA 08.00 - 18:00, SO - 08.00 - 12.00

Nejprodávanější produkty

Reklamace

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený u nás. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Jak postupovat při reklamaci?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.
 

Výrobek následně zašlete na tuto adresu:

Josef Mrlina - EMONT

Nádražní 412

757 01 Valašské Meziříčí   

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno dodavatelem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Náklady spojené s reklamací?

Pokud náš dodavatel uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, zašlete dotaz na adresu:info@autodily-akumulatory.cz. Rádi Vám poradíme.

Co když dorazilo zboží poškozené?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také na naší lince: info@autodily-akumulatory.cz

Lhůty pro uplatnění reklamace

Dopravce Česká pošta -  nejpozději do 24 hodin na kterékoliv pobočce

Dopravce PPL -  nejpozději do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775 

  • Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
  • Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
  • Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím e-mailem info@autodily-akumulatory.cz nebo volejte na linku : 571 612 487. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní. Naši pracovníci Vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.